2013. július 18., csütörtök

Valamikor réges - régen, kötöttem egy kis csíkos pompom-os sapit a kisfiamnak, akkor  álmomban sem gondoltam, hogy egyszer még előre gyártott pompom -os fonalból fogok kötni valaha...
Nagyon megtetszett és mást se tudtam belőle elképzelni mint egy vidám babatakarót. No és persze egykoron kötött sapka mintájára kiegészítésként egy pompom-os baba sapka és akkor már tudtam, hogy a kis cipő sem maradhat el!

SAMSUNG
Még egyet csavartam a dolgon azzal, hogy két színből állítottam össze a takarót méghozzá csíkokban! A csíkok között a pompomok alkotnak egységes felületet...
A végeredmény egy roppant "mozgalmas" vidám takaró lett! :)
 Véleményem szerint nem csak lányoknak... 
Kislányoknak lila szegéllyel és kis cipővel, kisfiuknak zölddel ajánlom. :)
SAMSUNGA fonal a Fonalparadicsomból származik bon bon néven fut!
Ha valakinek ahhoz van kedve a pompom-okat házilag is elkészítheti maradék fonalakból. 
Az előregyártott előnye, hogy nincsenek toldások egyben van az egész mattring fonal, szépen rá aplikálva a pompom- okkal.

Az elkészítés módja részletesen a Kössünk lányok weboldalán található!
Gyöngyvér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése